Bolaget ska bedriva partihandels och agenturverksamhet inom fordonsbranschen mot den Skandinaviska marknaden, samt bedriva därmed förenlig verksamhet.
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 10 956 | 8 450 | 8 752 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 2 287 | 2 394 | 1 950 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 2 695 | 2 510 | 2 106 |
Årets resultat (tkr) | 1 567 | 1 628 | 1 253 |
Summa tillgångar (tkr) | 10 324 | 8 267 | 6 580 |
Antal anställda | 2 | 2 | 2 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 10 956 | 8 450 | 8 752 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 2 287 | 2 394 | 1 950 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 2 695 | 2 510 | 2 106 |
Årets resultat (tkr) | 1 567 | 1 628 | 1 253 |
TILLGÅNGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 16 | 24 | |
Omsättningstillgångar (tkr) | 10 324 | 8 251 | 6 556 |
Tillgångar (tkr) | 10 324 | 8 267 | 6 580 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 5 430 | 4 241 | 3 213 |
Obeskattade reserver (tkr) | 2 230 | 1 533 | 1 083 |
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 2 663 | 2 493 | 2 284 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 10 324 | 8 267 | 6 580 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) | 1 500 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 2 | 2 | 2 |
Omsättning per anställd (tkr) | 5 478 | 4 225 | 4 376 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 20.9% | 28.3% | 22.3% |
Soliditet | 68.2% | 64.7% | 60.7% |
Kassalikviditet | 299.9% | 204.6% | 221.0% |
Bolaget ska bedriva partihandels och agenturverksamhet inom fordonsbranschen mot den Skandinaviska marknaden, samt bedriva därmed förenlig verksamhet.